FAQ

  • Er zijn drie mogelijkheden:

    1) Het emailadres dat u heeft ingevoerd, komt niet overeen met het emailadres overeen dat in onze database is geregistreerd. 

    ➻ Controleer in dit geval welk emailadres u hebt gebruikt om uw account aan te maken (bij het aanmaken van uw account is een bevestigingsmail gestuurd), klik dan op "Wachtwoord vergeten" en voer het correcte emailadres in. 

    2) U heeft een typefout gemaakt toen u het emailadres invoerde waarnaar de link moet worden gestuurd om een wachtwoord aan te maken. 

    ➻ Klik op "Wachtwoord vergeten" en voer het juiste emailadres in.

    3) U heeft een verkeerd emailadres ingevoerd toen u uw account aanmaakte.

    ➻ Neem hiervoor contact op met de organisatie waarbij u een project heeft ingediend of wilt indienen, en vraag hen om het eerste emailadres door het juiste e-mailadres te vervangen 

    Tip: Als u meer dan één keer op "Wachtwoord vergeten" heeft geklikt, is alleen de laatst ontvangen link geldig.

  • Als u meer dan één keer op "Wachtwoord vergeten" heeft geklikt, is alleen de laatst ontvangen link geldig. 

  • Als u Internet Explorer 7 of 8 gebruikt, probeer het dan opnieuw met een recentere versie (Internet Explorer vanaf versie 9) of met andere browser zoals Mozilla Firefox, Google Chrome etc.

  • Er zijn twee manieren om het door u ingevulde projectsuggestieformulier te bekijken: 

    1) Open het pdf-bestand dat u in de email heeft ontvangen ter bevestiging van het indienen van het projectsuggestieformulier

    2) Ga naar "Mijn account" en klik op "Mijn projecten beheren". Klik vervolgens bij het project op "bekijken" om de eerder door u ingevulde gegevens te bekijken.

  • Nadat de persoon die u uitgenodigd heeft zijn ofhaar deel heeft ingevuld en op "valideren en versturen" heeft geklikt, ontvangt u direct een email.

  • "Weet u zeker dat u een recente link heeft gekregen?"
    Gelieve dit te controleren met de persoon die deze link aan u heeft gestuurd. 

    Heeft u op de link geklikt of heeft u het adres handmatig ingetypt?
    Gelieve te proberen de link in de adresregel van uw browser te kopiëren/plakken. 

    Indien u contact met ons opneemt, gelieve ons dan de volgende foutcode te sturen:
    "invalidLoginCsrfToken."

    Als u zeker weet dat u het correcte adres heeft, controleer dan of uw cookies in uw browser geactiveerd zijn door op de volgende link te klikken: 
    https://www.whatismybrowser.com/are-cookies-enabled. Indien het antwoord "ja" is, zult u de cookies moeten wissen.

    Via onderstaande link vindt u de stappen die u moet volgen om de cookies te wissen op basis van de browser die u gebruikt:
    http://www.allaboutcookies.org/manage-cookies/clear-cookies-installed.html

  • De door u ingevulde gegevens worden automatisch opgeslagen door het systeem. Dit gebeurt:

    • elke 2 minuten

    • elke 30 seconden nadat er een aanpassing is gedaan

    • na het invullen van een antwoord 

    • bij het klikken op 'vorig scherm' of 'volgend scherm'

    • bij het klikken op een ander onderdeel van het formulier (in het menu aan de linkerkant)